قوانین و مقررات

ثبت اطلاعات مشتريان :

لطفا در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را به دقت و کامل وارد کنید و حتما ايميل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري شما صحيح نباشد ،‌ هرگونه تاخير به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

مراحل بررسي و ارسال سفارشات :

پس از پرداخت سفارش و تاييد شدن آن كه حداكثر ۱ روز كاري طول خواهد كشيد ،‌ وضعيت سفارش به ” در حال آماده شدن ” تغيير مي كند . در صورتي كه سفارش به كسري بخورد به وضعيت ” در انتظار كامل شدن ” تغيير كرده و ليست موارد كسري داخل توضيحات سفارش ثبت مي شود و در غير اين صورت پس از بسته بندي به ” آماده به ارسال ” تغيير حالت مي دهد . آماده به ارسال سفارش به اين معناست كه در همان روز تحويل شركت مربوطه براي حمل بسته خواهد شد (پست ، باربري و …) . ۱ تا ۲ روز كاري پس از ارسال بسته (آماده به ارسال شدن) نيز كد پيگيري بسته داخل توضيحات سفارش ثبت شده و وضعيت بسته به ” تحويل داده شده ” تغيير مي كند .

يگيري سفارشات :

جهت پيگيري سفارش خود در صورتي كه زمان بندي هاي قيد شده سپري شده و بسته بدون تغيير وضعيت مانده است ،‌مي توانيد از طريق شماره های درج شده با فروشگاه تماس بگيريد .

روش هاي ارسال سفارش :

سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند كه مشخصات و زمان حمل مربوطه به تشريح در صفحه ارسال سفارشات قيد شده است .

ماليات :

در حال حاضر در خريد نقدي ماليات دريافت شده از مشتري ۰ مي باشد . بر همين اساس نيز امكان ارائه كد ملي و اقتصادی به هيچ عنوان ميسر نمي باشد .

گارانتي و خدمات پس از فروش محصولات :

قطعات الكترونيك ارائه شده در فروشگاه به هيچ وجه شامل گارانتي ، خدمات پس از فروش و يا امكان عودت و یا تعویض نمي باشد و مسئوليتي از بابت كاركرد صحيح قطعه ، چگونگي كار با قطعه و يا آموزش هاي مربوطه به عهده فروشگاه نمي باشد . بر همین اساس جهت سفارشات تعداد بالا ، پیشنهاد می شود ابتدا اقدام به تهیه نمونه با تعداد پایین نموده و سپس در صورت تایید بر روی تعداد مورد نظر خرید نمایید . ضمن اینکه تنها قطعاتی که در انتهای نام خود عبارت اورجینال را دارند ، به صورت مطمئن از شرکت اصلی تهیه شده است و الباقی موارد از طریق واسطه ها تامین شده است .

آسيب ديدن سفارش در حين حمل بسته :

سفارشات ارسالي توسط فروشگاه تا جاي ممكن به صورت محكم و با ايمني بالا بسته بندي مي شوند اما با اين حال و با توجه به ممنوعيت ارسال قطعات و لوازم شكستني در تمامي روش هاي ارسال ،‌ بسته هايي كه دچار آسيب ديدگي در زمان حمل شوند ، شامل بيمه هاي اوليه شركت هاي حمل و نقل نمي شوند و پرداخت خسارت نيز متوجه فروشگاه نمي شود . ميزان امنيت و دقت روش هاي ارسال به شرح زير است : ۱ – پيك موتوري ۲ – ترمينال اتوبوسراني ۳- باربري بر همين اساس در صورت تمايل مي توانيد روش هاي با دقت حمل بالاتر را انتخاب كنيد و يا قبل از ارسال بسته با پرداخت مبلغ كمي بسته خود را بيمه تكميلي (براي آسيب ديدگي زمان حمل) كنيد . براي اطلاع از اين مبلغ با فروشگاه تماس بگيريد (قبل از ارسال بسته حتما ميبايست مبلغ بيمه پرداخت شده باشد تا بيمه نامه مربوطه صادر شود كه در صورت ارسال شدن بسته و عدم پرداخت حق بيمه ، مسئوليتي از اين بابت متوجه فروشگاه نخواهد بود) .

اعلام مغايرت :

در صورتي كه اجناس ارسال شده با فاكتور مغايرت داشته باشد ، مشتري موظف است حداكثر تا ۱ روز بعد از دريافت بسته ، فروشگاه را در جريان بگذارد ، در غير اين صورت بعد از اين زمان مسوليتي بر عهده فروشگاه نمي باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .

برگشت خوردن سفارش :

در صورتي كه بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ،‌ علت برگشت بسته بررسي مي شود و در حالتي كه علت آن عدم حضور شخص در زمان تحويل و يا اشتباه بودن مشخصات گيرنده (آدرس ، تلفن ، كد پستي و نام) باشد ، خريدار موظف به پرداخت مجدد كل هزينه ارسال خواهد بود و در حالتي كه مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و يا مشكل در بسته بندي) با هزينه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

تخفيف :

قيمت هاي درج شده در سايت بر اساس تك فروشي مي باشد(به جز مواردي كه بسته اي ارائه ميشود) . بر همين اساس درخواست تخفيف تنها براي حالتي كه تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسي مي شود و براي تعداد هاي پايين تخفيفي اعمال نمي شود .