وبلاگ

ال ای دی های نئون فلکسی

تکنولوژی در طول تاریخ تغییرات بسیار زیادی را به خود دیده است. امروزه ما شاهد فناوری های نئون هستیم که زندگی ما را دگرگون کرده است. ال ای دی های نئون فلکسی یکی از معجزات تکنولوژی است. این ال ای دی جز جدیدترین و پیشرفته ترین ال ای دی هایی است که وارد بازار شده است. ال ای دی های نئون فلکس دارای ویژگی های خاصی است که تا کنون هیچ تلویزیونی چنین ویژگی هایی را نداشته است. در این مقاله ما قصد داریم ویژگی های ال ای دی های نئون فلکس را برای شما بررسی کنیم.

ریسه ال ای دی نئون فلکس

همانطور که از اسمش مشخص است نئون فلکس ریسه هایی هستند که دارای انعطاف بالا می باشند و می توان آن ها را در مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار داد. در ادامه به بررسی ویژگی های آن می پردازیم.

ریسه های ال ای دی نئون یکی از انواع ریسه ال ای دی ها است که در بازار وجود دارد. این نوع ال ای دی ها قیمت بالایی دارند و جز کالاهای گران قیمت به شمار می آید. ریسه های نئون فلکس به صورت سقفی بر روی ساختمان ها نصب نمی شود از جمله ویژگی های ریسه های نئون فلکس یکنواخت بودن نور آنها است. این ویژگی بر خلاف دیگر ریسه ها است که نور نقطه نقطه ای تولید می کنند. این ویژگی این امکان را می دهند که در شرایط های خاص بتوانیم از آن استفاده کرد.

ریسه های نئون فلکس به دلیل انعطافی که دارند یک وسیله خوب برای نوشتن متن یا کلمه ها است. از این نوع تزئین ها در سطح شهر در زمان اعیاد زیاد مشاهده خواهیم کرد. نئون فلکس جای فاصله در خود دارد همین موضوع کار را برای استفاده کردن در همه ی ابعاد آن آسان می کند.

مزیت های ریسه های نئون فلکس

در نسخه های قدیمی ریسه های نئون فلکس برای روشن شدن از گاز نئون استفاده می کردند اما امروز در نسخه های جدید و بروز از گاز نئون استفاده نمی شود. دلیل این امر توجه و حفظ محیط زیست است. میزان ولتاژ برقی که برای نئون فلکسی مورد استفاده قرار می گیرد بین ۲۴ تا ۱۲۰ ولت است. این از محدوده AC است که باعث ایمنی بیشتر ریسه های نئون می شود. این در حالی است که در نسخه های شیشه ای فلکس که نسخه قدیمی تر بودند. چنین ویژگی را نداشت و همین امر باعث نا امین بودن ریسه میشد.

طول عمر ریسه های نئون فلکس بسیار بیشتر از نمونه های قبلی است. این ریسه به گونه ای طراحی شده است که کاربران بتوانند مدت طولانی تری از آن استفاده کنند. در نمونه های قدیمی هر ریسه حدود ۱۰ هزار ساعت طول عمر داشت. این میزان در نمونه های جدید حدود ۳ برابر بیشتر است . یعنی به عبارتی هر ریسه نئون فلکسی ۳۰ هزار ساعت عمر بیشتر دارد. این موضوع می تواند هزینه مصرفی را کاهش دهد. این موضوع باعث شده است که بسیاری از مراکز از این نوع ریسه ها به خوبی استقبال و خریداری کنند.

یکی از ویژگی های ریسه نئون فلکسی، نصب آسان است. ریسه های نئون را یک فرد عادی که آشنایی نصبی با نصب ریسه داشته باشد، به راحتی میتواند ریسه ها را در محل مربوطه وصل کند. ریسه ها به دلیل داشتن انعطاف بالا قابل خم شدن و برش دادن هستند و شما می توانید به هرشکلی که میخواهید آن را نصب کنید. فقط کافی است توانایی شکل دادن و طراحی داشته باشید.. این ویژگی در نمونه های سنتی ریسه ها وجود نداشت. زمانی که ی شخصی قصد نصب یک ریسه سنتی را داشت لازم بود که از استاد کار مجرب استفاده کند. در غیر این صورت نصب ریسه میسر نبود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ریسه های نئون مقاومت بالا آنها است. ریسه های نئون مقاومت بالایی در برابر ضربه ها و شعله دارد. این ویژگی مخصوص زمانی است، که شما قصد دارید آن را در محیط های باز وصل کنید و دیگر نگران خسارت دیدن ریسه خود در برابر باد و باران نباشید . در نسخه های قدیمی تر ریسه ها بسیار شکننده بودند و به راحتی با ضربه خوردن شکسته می شدند. این مورد در جابجایی ها زیاد دیده می شود.

چراغ های نئون به دلیل استفاده از جیوه گاز های بسیار خطرناکی را تولید می کنند این گاز ها برای محیط زیست بسیار خطرناک هستند و حتی می توانند مشکلات تنفسی برای انسان هم به وجود بیاورند. اما ریسه های LED نئون به دلیل عدم استفاده از جیوه گاز های سمی را تولید نمی کنند، که این موضوع برای انسان و محیط زیست بسیار مناسب است

برای خرید ریسه های نئون شما می توانید به سایت ال ای دی آنلاین مراجعه کنید. انتخاب ریسه ال ای دی نئون یک انتخاب بسیار مناسب برای امور مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *